5+1 tips για να πετύχει η δίαιτα
5+1 tips για να πετύχει η δίαιτα


Αν έχετε προσπαθήσει ποτέ να χάσετε βάρος, τότε γνωρίζετε ότι δεν είναι καθόλου εύκολο. Θέλει χρόνο, αφοσίωση και γνώσεις. Νέες συνήθειες καθιερώνονται και παλιές συνήθειες "σπάνε".

Ωστόσο, με τις σωστές συμβουλές μπορείτε να διευκολύνετε την προσπάθειά σας να αδυνατίσετε. Ακολουθούν έξι χρήσιμα κόλπα για να πετύχετε τον στόχο σας.

1. Να είστε καλή με τον εαυτό σας

Προκειμένου να πετύχετε την απώλεια πολλών κιλών, δεν πρέπει να μαλώνετε τον εαυτό σας όταν λυγίζετε και ενδίδετε σε μια λιχουδιά ή επειδή δε γυμναστήκατε όπως είχατε προγραμματίσει ή επειδή δε χάσατε τα κιλά που περιμένατε μέσα σε μια εβδομάδα.

Είναι φυσιολογικό να μη χάνετε βάρος με τον ίδιο ρυθμό που συνηθίζατε όταν είσαστε νεότερη και είναι επίσης φυσιολογικό να νιώθετε κάποια απογοήτευση όταν ανεβαίνετε στη ζυγαριά μετά από μία εβδομάδα στερήσεων και δε βλέπετε αποτέλεσμα.

Απλώς αγαπήστε τον εαυτό σας και τον οργανισμό σας. Να έχετε υπομονή και επιμονή!

2. Υιοθετήστε ένα σύνθημα

Σκεφτείτε μια φράση επιβεβαίωσης, γράψτε την κάπου και επαναλάβετέ την από μέσα σας όταν νιώθετε κοντά στο να εγκαταλείψετε την προσπάθειά σας. Το σύνθημά σας πρέπει να βασίζεται στις παρακάτω αρχές.

-Επαινέστε τον εαυτό σας

Σταματήστε να τιμωρείτε τον εαυτό σας και δώστε του επαίνους για όσα έχει καταφέρει, ακόμα και για τα μικρά πράγματα, όπως το να φάτε μόνο λίγα από τα πατατάκια.

-Βρείτε ισορροπίες

Πρέπει να υπάρχει ευελιξία στη ζωή σας. Δε θα χάνετε βάρος κάθε εβδομάδα, ενώ κάποιες εβδομάδες θα χάνετε αρκετό βάρος. Πρέπει να βρείτε ισορροπία σε αυτά που κάνετε και τρώτε.

-Δουλέψτε με στόχο την πρόοδο, όχι την τελειότητα

Απλά προσπαθήστε να είστε καλύτερη συγκριτικά με την προηγούμενη εβδομάδα. Ακόμα και αν κάνετε μόνο μισή ώρα γυμναστική την εβδομάδα, είναι πρόοδος αν την προηγούμενη εβδομάδα δεν είχατε γυμναστεί καθόλου.

3. Κρατήστε ένα ημερολόγιο διατροφής

Βοηθάει στο να οπτικοποιήσετε το τι τρώτε καθημερινά και στο να γνωρίζετε τι λειτουργεί και τι όχι στην περίπτωσή σας. Θα νιώθετε σαν να λογοδοτείτε στον εαυτό σας και αυτό θα σας κάνει πιο υπεύθυνη.

4. Έχετε αυτογνωσία

Μάθετε τα όριά σας, τις αδυναμίες σας, τις παγίδες σας και συμφιλιωθείτε με αυτά. Να είστε ειλικρινής με τον εαυτό σας. Αν ξέρετε ότι πραγματικά δεν μπορείτε να αντισταθείτε σε εκείνα τα μπισκότα με κομμάτια σοκολάτας, τότε απλώς μην τα αγοράζετε!

5. Λάβετε υποστήριξη

Το να έχετε υποστήριξη και ενθάρρυνση κατά την προσπάθειά σας, είναι σημαντική βοήθεια. Η δίαιτα στην πραγματικότητα πρόκειται για μια αλλαγή του τρόπου ζωής σας και πολλές φορές αποδεικνύεται σκληρή. Γι' αυτό χρειάζεστε ανθρώπους να σας στηρίζουν!

6. Αργά και σταθερά

Σε αντίθεση με τη λογική που προωθούν κάποιες δίαιτες και προϊόντα αδυνατίσματος, δεν υπάρχει γρήγορη λύση όσον αφορά στο αδυνάτισμα. Το αδυνάτισμα είναι μια διαδικασία με διάρκεια.

Μην προσπαθήσετε να αλλάξετε τα πάντα στη διατροφή και τις συνήθειές σας μέσα σε μία ημέρα. Δουλεύοντας βήμα βήμα θα αφομοιώσετε τις αλλαγές πιο εύκολα και ουσιαστικά.

Βάλτε στόχο τα πρώτα πέντε κιλά και στη συνέχεια θέστε έναν καινούργιο μικρό στόχο. Δοκιμάστε μικρές αλλαγές που θεωρείτε ότι θα σας βοηθήσουν και δείτε πώς τα πηγαίνετε με αυτές.

Πηγή: imommy.gr

Έξι συμβουλές για επιτυχημένο αδυνάτισμαΑν έχετε προσπαθήσει ποτέ να χάσετε βάρος, τότε γνωρίζετε ότι δεν είναι καθόλου εύκολο. Θέλει χρόνο, αφοσίωση και γνώσεις. Νέες συνήθειες καθιερώνονται και παλιές συνήθειες "σπάνε".
Ωστόσο, με τις σωστές συμβουλές μπορείτε να διευκολύνετε την προσπάθειά σας να αδυνατίσετε. Ακολουθούν έξι χρήσιμα κόλπα για να πετύχετε τον στόχο σας.
1. Να είστε καλή με τον εαυτό σας
Προκειμένου να πετύχετε την απώλεια πολλών κιλών, δεν πρέπει να μαλώνετε τον εαυτό σας όταν λυγίζετε και ενδίδετε σε μια λιχουδιά ή επειδή δε γυμναστήκατε όπως είχατε προγραμματίσει ή επειδή δε χάσατε τα κιλά που περιμένατε μέσα σε μια εβδομάδα. 
Είναι φυσιολογικό να μη χάνετε βάρος με τον ίδιο ρυθμό που συνηθίζατε όταν είσαστε νεότερη και είναι επίσης φυσιολογικό να νιώθετε κάποια απογοήτευση όταν ανεβαίνετε στη ζυγαριά μετά από μία εβδομάδα στερήσεων και δε βλέπετε αποτέλεσμα.  
Απλώς αγαπήστε τον εαυτό σας και τον οργανισμό σας. Να έχετε υπομονή και επιμονή!
2. Υιοθετήστε ένα σύνθημα
Σκεφτείτε μια φράση επιβεβαίωσης, γράψτε την κάπου και επαναλάβετέ την από μέσα σας όταν νιώθετε κοντά στο να εγκαταλείψετε την προσπάθειά σας. Το σύνθημά σας πρέπει να βασίζεται στις παρακάτω αρχές.
-Επαινέστε τον εαυτό σας
Σταματήστε να τιμωρείτε τον εαυτό σας και δώστε του επαίνους για όσα έχει καταφέρει, ακόμα και για τα μικρά πράγματα, όπως το να φάτε μόνο λίγα από τα πατατάκια.
-Βρείτε ισορροπίες
Πρέπει να υπάρχει ευελιξία στη ζωή σας. Δε θα χάνετε βάρος κάθε εβδομάδα, ενώ κάποιες εβδομάδες θα χάνετε αρκετό βάρος. Πρέπει να βρείτε ισορροπία σε αυτά που κάνετε και τρώτε.
-Δουλέψτε με στόχο την πρόοδο, όχι την τελειότητα
Απλά προσπαθήστε να είστε καλύτερη συγκριτικά με την προηγούμενη εβδομάδα. Ακόμα και αν κάνετε μόνο μισή ώρα γυμναστική την εβδομάδα, είναι πρόοδος αν την προηγούμενη εβδομάδα δεν είχατε γυμναστεί καθόλου.
3. Κρατήστε ένα ημερολόγιο διατροφής
Βοηθάει στο να οπτικοποιήσετε το τι τρώτε καθημερινά και στο να γνωρίζετε τι λειτουργεί και τι όχι στην περίπτωσή σας. Θα νιώθετε σαν να λογοδοτείτε στον εαυτό σας και αυτό θα σας κάνει πιο υπεύθυνη.
4. Έχετε αυτογνωσία
Μάθετε τα όριά σας, τις αδυναμίες σας, τις παγίδες σας και συμφιλιωθείτε με αυτά. Να είστε ειλικρινής με τον εαυτό σας. Αν ξέρετε ότι πραγματικά δεν μπορείτε να αντισταθείτε σε εκείνα τα μπισκότα με κομμάτια σοκολάτας, τότε απλώς μην τα αγοράζετε!
5. Λάβετε υποστήριξη
Το να έχετε υποστήριξη και ενθάρρυνση κατά την προσπάθειά σας, είναι σημαντική βοήθεια. Η δίαιτα στην πραγματικότητα πρόκειται για μια αλλαγή του τρόπου ζωής σας και πολλές φορές αποδεικνύεται σκληρή. Γι' αυτό χρειάζεστε ανθρώπους να σας στηρίζουν!
6. Αργά και σταθερά
Σε αντίθεση με τη λογική που προωθούν κάποιες δίαιτες και προϊόντα αδυνατίσματος, δεν υπάρχει γρήγορη λύση όσον αφορά στο αδυνάτισμα. Το αδυνάτισμα είναι μια διαδικασία με διάρκεια. 
Μην προσπαθήσετε να αλλάξετε τα πάντα στη διατροφή και τις συνήθειές σας μέσα σε μία ημέρα. Δουλεύοντας βήμα βήμα θα αφομοιώσετε τις αλλαγές πιο εύκολα και ουσιαστικά. 
Βάλτε στόχο τα πρώτα πέντε κιλά και στη συνέχεια θέστε έναν καινούργιο μικρό στόχο. Δοκιμάστε μικρές αλλαγές που θεωρείτε ότι θα σας βοηθήσουν και δείτε πώς τα πηγαίνετε με αυτές.
Πηγή: imommy.gr


Κάντε LIKE τη σελίδα μας στο Facebook!!


















Πώς θα γίνει αποτελεσματικό το πλύσιμο των βρεφικών και παιδικών ρούχων;