5+1 τρικ για για να μακρύνουν τα μαλλιά σου
5+1 τρικ για για να μακρύνουν τα μαλλιά σου


Μικρές, απλές, καθημερινές συμβουλές για να σε βρει το καλοκαίρι με surfer hair look.

Βαρέθηκες το buzzcut και γενικότερα τα κοντά μαλλιά και αποφάσισες να κάνεις μία αλλαγή φέτος το καλοκαίρι. Θα τα αφήσεις να μακρύνουν. Το ζητούμενο, μεταξύ άλλων και σε αυτή την περίπτωση είναι ο τρόπος και φυσικά τα σωστά tips – όπως αυτά που θα βρεις παρακάτω- για να τα καταφέρεις.

1. Όλα είναι θέμα διατροφής
Είμαστε ό,τι τρώμε. Και τα μαλλιά μας συμπεριλαμβάνονται μέσα στο «είναι» μας. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Πως αν θέλεις να δεις τα μακριά σου να μακραίνουν θα πρέπει να ακολουθείς και ένα πρόγραμμα ισορροπημένης διατροφής. Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, σίδηρο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη E και C, ψευδάργυρο, όπως οι ξηροί καρποί, τα φασόλια και γενικότερα τα όσπρια, τα αυγά, τα φυλλώδη λαχανικά, το αβοκάντο, ο σολομός, τα εσπεριδοειδή, οι γλυκοπατάτες και το κουνουπίδι είναι καλό να αρχίσεις να τις συμπεριλαμβάνεις στο καθημερινό σου διατροφολόγιο. Μην υποτιμάς σε κάθε περίπτωση τη σημασία που έχει ένα θρεπτικό πρωινό- που «ανεφοδιάζει» το μεγαλύτερο μέρος του σώματός μας, συμπεριλαμβανομένων και των μαλλιών μας (συμβάλλει στην ενίσχυση της ανανέωσης των κυττάρων).

2. Δώσε προσοχή στο λούσιμο και βάλε στο παιχνίδι το conditioner
Αρχικά, περιόρισε όσο μπορείς τη συχνότητα, αλλά πρωτίστως τις ώρες που λούζεσαι. Το καθημερινό λούσιμο μπορεί να αφαιρέσει τα φυσικά έλαια από την επιδερμίδα του κεφαλιού μας, με αποτέλεσμα, τα μαλλιά να είναι πιο επιρρεπή στο σπάσιμο και γι αυτό να παραμένουν στο ίδιο μήκος μήνες τώρα. Παράλληλα, απόφυγε σαμπουάν που περιέχουν «σκληρά» συστατικά όπως parabens, SLS, SLES και σιλικόνες, μπορούν να φράξουν τα θυλάκια των τριχών και να σαμποτάρουν την ανάπτυξη των μαλλιών σου. Plus: Μην ξεχνάς το conditioner.

3. Κάνε ένα break από τις κακές συνήθειες
Όπου «κακές συνήθειες» σημείωσε το στέγνωμα των μαλλιών με το πιστολάκι και γενικότερα, τη χρήση εργαλείων θερμότητας, το βούρτσισμα σε βρεγμένα μαλλιά αμέσως μετά το μπάνιο, τις βαφές, το υπερβολικό hairstyling και τη χρήση «σκληρών» προϊόντων styling με χημικά συστατικά. Η μόνη εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα είναι εάν θέλεις να χρησιμοποιείς ένα ελαφρύ λάδι μαλλιών με θρεπτικά συστατικά που μπορεί να βελτιώσει τις άκρες σου.

4. Κάνε μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής σου
Σε μια μελέτη του 2016 που δημοσιεύθηκε στο Eplasty, έδειξε πως τέσσερα λεπτά μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής κάθε μέρα, βελτίωσαν την πυκνότητα των μαλλιών εννιά αντρών μετά από 24 εβδομάδες. Κι ενώ το μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής δεν επιτάχυνε στην πραγματικότητα την ανάπτυξη των μαλλιών, βελτίωσε τη δύναμη τους, μειώνοντας έτσι την όποια φθορά στις άκρες. Γιατί μην ξεχνάς τα μακριά μαλλιά δεν συνεπάγονται και υγιή μαλλιά, πάντα. Μία- δύο φορές στην εβδομαδιαία ρουτίνα περιποίησης των μαλλιών σου δοκίμασε επίσης, ένα scalp scrub ή γενικότερα ένα προϊόν για το τριχωτό της κεφαλής σου, κάνοντας πάντα ήπιες κινήσεις μασάζ.

5. Κόψε τα ξενύχτια
Όπως και η διατροφή, οι συνήθειες που έχεις στον ύπνο (κυρίως το πόσες ώρες κοιμάσαι) επηρεάζει και το ρυθμό ανάπτυξης των μαλλιών σου. Περίπου 7-8 ώρες ύπνου είναι ιδανικές κάθε βράδυ. Κι αυτό γιατί, κατά τη διάρκεια του ύπνου, ο οργανισμός μπαίνει σε «repair mode» μιας και οι ορμόνες ανάπτυξης επιταχύνουν την αναπαραγωγή των κυττάρων συμβάλλοντας έτσι σε έναν υγιή ρυθμό ανάπτυξης των μαλλιών.

6. Ο εχθρός που πρέπει να υπολογίσεις
Last but not least, ο εχθρός σου έχει όνομα: Τριχόπτωση. Η τριχόπτωση είναι ένας ακόμη λόγος που μπορεί να σαμποτάρει την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών σου. Γι αυτό συμβουλεύσου τον κομμωτή σου. Σε κάθε περίπτωση, τσέκαρε αν έχεις ήδη μακριά μαλλιά να μην τα πιάνεις σφιχτά με το λαστιχάκι.

Πηγή: ladylike.gr


Κάντε LIKE τη σελίδα μας στο Facebook!!