Επίπεδη κοιλιά σε μία ημέρα!
Επίπεδη κοιλιά σε μία ημέρα!


Εάν θέλετε να ξεφουσκώσετε μέχρι το τέλος της ημέρας απλά συνεχίστε την ανάγνωση.
Η απώλεια βάρους απαιτεί χρόνο και αφοσίωση, παρόλα αυτά υπάρχουν μερικά γρήγορα κόλπα που μπορούν να σας βοηθήσουν να νιώσετε λίγο ελαφρύτεροι σε μια μόνο ημέρα. Εάν λοιπόν θέλετε να ξεφουσκώσετε και να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά μέχρι το τέλος της ημέρα απλά ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές.

Πρωί: Μειώστε την κατανάλωση των γαλακτοκομικών

Πολλοί άνθρωποι νιώθουν δυσφορία μετά την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων με αποτέλεσμα να καταλήγουν με φουσκωμένη κοιλιά.

Πρωί: Αποτοξίνωση με Γιόγκα

Η γιόγκα συμβάλει στην καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος. Προσπαθήστε το πρωί πριν πάτε στη δουλειά να κάνετε μερικές ασκήσεις γιόγκα οι οποίες θα σας βοηθήσουν να ξυπνήσετε και να νιώσετε καλύτερα.

Μεσημέρι: Φάτε ένα τροπικό φρούτο

Τόσο ο ανανάς όσο και η παπάγια περιέχουν ένζυμα, τη βρομελίνη και την παπαΐνη, που βοηθάνε στην εξάλειψη του φουσκώματος και στην καλή λειτουργία της πέψης.

Όλη η μέρα: Να τρώτε αργά

Εάν τρώτε πολύ γρήγορα μπορεί να παγιδευτεί αέρας στο γαστρεντερικό σας σύστημα, ενώ εάν μασάτε αργά την τροφή ελαχιστοποιείται το φούσκωμα που προκαλείται από τον παγιδευμένο αέρα.

Όλη την μέρα: Πιείτε περισσότερο νερό

Εάν έχετε ένα μπουκάλι νερό μαζί σας είναι ένας καλός τρόπος για να μειώσετε τις κατακρατήσεις και να ξεφουσκώσετε μέσα σε μια ημέρα.

Όλη την ημέρα: Ελέγξτε τις μερίδες

Ο λόγος που μπορεί να νιώθετε φουσκωμένοι μπορεί να είναι το μέγεθος των μερίδων που καταναλώνετε. Εάν μειώσετε την ποσότητα τότε θα νιώσετε πως ξεφουσκώνετε.

Απόγευμα: Επιλέξετε ένα σνακ πλούσιο σε φυτικές ίνες

Το μυστικό για να νιώθετε πλήρεις χωρίς να έχετε φουσκωμένη κοιλιά, είναι η κατανάλωση των φυτικών ινών. Επιδιώξετε να τρώτε 25 με 30 γραμμάρια φυτικές ίνες την ημέρα.

Βράδυ: Μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ

Είτε πρόκειται για ένα ποτήρι κρασί, είτε για ένα κοκτέιλ, το αλκοόλ μπορεί να κάνει κατακράτηση με αποτέλεσμα να φαίνεστε πρησμένοι. Κρατήστε τους πειρασμούς μακριά και προτιμήστε νερό με μια φέτα λεμόνι ή ένα χυμό χωρίς ζάχαρη.

Δείπνο: Μαγειρέψτε σπαράγγια

Τα σπαράγγια βοηθάνε την πέψη και την ανάπτυξη των καλών βακτηρίων στο έντερό σας. Σήμερα το βράδυ επιλέξτε να σπαράγγια και προσθέσετε άπαχη πρωτεΐνη όπως το κοτόπουλο ή ψάρι.

Πηγή: jenny.gr


Κάντε LIKE τη σελίδα μας στο Facebook!!


















9+1 ιδέες για υγιεινό σχολικό σνακ