3 συμβουλές για να μην αγχώνεσαι με τη δουλειά
3 συμβουλές για να μην αγχώνεσαι με τη δουλειά


Όταν το άγχος σε κυριεύει μέσα σε ένα τοξικό εργασιακό περιβάλλον, πρέπει γρήγορα να δράσεις!

Άγχος, κούραση και μόνιμο στρες είναι όλα όσα σε «προικίζει» η καθημερινότητα τις εργάσιμες ημέρες. Η συνεχής και ασταμάτητη εργασία, είτε από το σπίτι, είτε από το γραφείο, μας φορτίζει συναισθηματικά και σωματικά, κάτι που μας στοιχίζει μετέπειτα στην ψυχική μας υγεία.

Και μιας και μιλάμε για την ψυχική μας υγεία, μια νέα έρευνα αποδεικνύει πως το να είμαστε συναισθηματικά καλά είναι στενά συνδεδεμένο με τη σταδιοδρομία μας.

Μια πρόσφατη μελέτη έρχεται να μας αποκαλύψει τα ποσοστά. Σύμφωνα με την έρευνα του Mind Share, οι «half of millennials» (που ορίζονται από την έρευνα οι ηλικίες 23-38 ετών) και το 75% των Gen-Zer (οι ηλικίες δηλαδή 18-22 ετών) έχουν αφήσει τη δουλειά τους έστω και μία φορά στο παρελθόν γιατί πολύ απλά τους δημιουργούσε «τεράστιο άγχος».

Δεν είναι ψέμα αν αναλογιστείς κι εσύ πόσες φορές είπες πως θα τα παρατήσεις, όταν κατακλυζόσουν από τοξικούς συνεργάτες και ένα αφεντικό που σου δημιουργούσε διαρκώς άγχος και στρες! Καθώς αυτή η γενιά έρχεται αντιμέτωπη με την αυξανόμενη συνειδητοποίηση των ψυχολογικών προβλημάτων, (και η πανδημία εκτοξεύει τα προβλήματα αυτά σε βαθμό που δεν θα φανταζόμασταν πριν), αλλά και τις πιέσεις που προκαλούνται στη ζωή μας από την ψηφιακή εποχή, το στρες στο χώρο εργασίας αποδεικνύεται ένα πραγματικά δυσβάσταχτο πρόβλημα.

Η career coach, Sarah David, διευθύνει το Thrive, μια εταιρία που «δουλεύει» με ανθρώπους και επιχειρήσεις με στόχο να εργάζονται όλοι μαζί πιο αποτελεσματικά, με θετικότητα και ίσες ευκαιρίες. Ποια είναι τα μυστικά της διάσημης career coach, εκείνα που μας βοηθούν να αντιμετωπίζουμε το άγχος της καθημερινότητας στον εργασιακό μας χώρο; Θα τα βρεις παρακάτω...

1.Ποτέ να μην απαξιείς τη δύναμη της λίστας. Μπορεί να είναι κάτι δεδομένο αλλά για κάποιες γυναίκες δεν είναι αυτονόητο! Το μυστικό με την λίστα, με τη καταγραφή δηλαδή των εργασιών και των υποχρεώσεων που έχεις να κάνεις καθημερινά, είναι ότι αποκτάς μια ολοκληρωμένη εικόνα για το τι πρέπει να γίνει και πότε. Σε αντίθετη περίπτωση, το πιο πιθανό είναι να ξεχάσεις εκ παραδρομής σημαντικά πράγματα και ίσως να είναι πολύ αργά για εσένα να τα διορθώσεις όταν τα θυμηθείς! Αυτό από μόνο του αποτελεί ένα μεγάλο άγχος που δεν πρέπει να σε βαραίνει, όταν υπάρχει τρόπος να το αποφύγεις, δεν συμφωνείς; Ένα ημερολόγιο λοιπόν θα είναι ο καλύτερος συνεργάτης σου από εδώ και στο εξής!

2.Βάλε στόχους στον εαυτό σου. Είναι πολύ σημαντικό να θέτεις στόχους, είτε αυτοί περιορίζονται σε απλούς καθημερινούς, είτε σε μακροπρόθεσμα σχέδια που θέλεις να πετύχεις για την επαγγελματική σου εξέλιξη. Το να θέτεις τον εαυτό σου σε ένα challenge είναι κάτι που σε κάνει καθημερινά να προσπαθείς για κάτι καλύτερο. Έτσι θα αποβάλλεις το άγχος της τελευταίας στιγμής και θα δώσεις στον εαυτό σου τη δυνατότητα να προσπαθεί με σταθερά βήματα, χωρίς βιασύνη και στρες.

3.Να γνωρίζεις τι αξίζεις. Η αυτοπεποίθηση είναι κάτι πολύ σημαντικό για τον εαυτό μας σε όλους τους τομείς της ζωής μας, πόσο μάλλον στην εργασία μας. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε για ποιον λόγο κάνουμε κάτι, (ή δεν κάνουμε) κάτι που θα μας γεμίσει με ένα υπέροχο αίσθημα πληρότητας και αυτογνωσίας. Όταν οριοθετούμε τη ζωή και τις δυνατότητές μας, δεν επιτρέπουμε σε κανέναν να μας γεμίσει ενοχές και να μας επιφορτίσει με επιπλέον προβλήματα και άγχος, απ' όσα μπορούμε να αντέχουμε. Τροφή για σκέψη λοιπόν!

Πηγή: Queen.gr

 


Κάντε LIKE τη σελίδα μας στο Facebook!!