4 tips για τις λιγούρες στην εγκυμοσύνη
4 tips για τις λιγούρες στην εγκυμοσύνη


Παρ'όλο που αρκετοί γιατροί υποστηρίζουν ότι δεν τεκμηριώνονται επιστημονικά οι λιγούρες της εγκυμοσύνης, πολλές έγκυες ορκίζονται ότι πραγματικά κάτι τους μύρισε. 

Ακόμα κι αν δεχθούμε ότι όντως τελεσίδικα υπάρχουν και τις αποδώσουμε στις ορμονικές μεταβολές στον οργανισμό της εγκύου, η αλήθεια είναι ότι αν υποκύψετε σε αυτές, κινδυνεύετε να βρεθείτε με πολλά παραπανίσια κιλά. Άρα λοιπόν είναι απαραίτητο να τις αντιμετωπίσετε:

  • Αν τρέφεστε ανά τρεις ώρες περίπου, τρώγοντας τρία κυρίως γεύματα και δυο ενδιάμεσα σνακ, τότε δε θα πεινάτε και δε θα λιγουρεύεστε διάφορα.
  • Να ενυδατώνεστε και γενικά να πίνετε πολύ νερό, καθώς έχει παρατηρηθεί ότι η επαρκής πρόσληψη νερού προσφέρει ένα αίσθημα κορεσμού. Φυσικά δεν εννοούμε να πίνετε νερό για να «ξεγελάσετε» την πείνα, αλλά ότι γενικά χρειάζεται.
  • Τις λιγούρες δεν πρέπει να τις επικαλείστε είτε τις νιώθετε όντως, είτε όχι, καθώς μια τέτοια λογική σας δίνει άλλοθι για γευστικές...παρασπονδίες.
  • Προτιμήστε την κατανάλωση υγιεινών τροφών παρά τις όποιες ανθυγιεινές σας μύρισαν ή προστάζει η όρεξή σας. Εκείνες τις στιγμές θα πρέπει να βάλετε σε προτεραιότητα το «πρέπει» από το «θέλω».

Πηγή: mother.gr


Κάντε LIKE τη σελίδα μας στο Facebook!!


















Η ιδανική σούπα για δίαιτα