Πόσο μαγνήσιο χρειάζεστε στην εγκυμοσύνη και γιατί;
Πόσο μαγνήσιο χρειάζεστε στην εγκυμοσύνη και γιατί;


Γιατί είναι απαραίτητο το μαγνήσιο κατά τη διάρκεια της κύησης;

Η ανάγκη μιας γυναίκας για μαγνήσιο αυξάνεται όταν ειναι έγκυος. Είναι ένα βασικό μέταλλο, που εκτελεί διαφορετικές λειτουργίες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Παίζει τον ρόλο της ινσουλίνης και ως εκ τούτου απαιτείται να διατηρήσει υγιή τα επίπεδα του σακχάρου στο σώμα της εγκύου. Βοηθά στην διατήρηση της υγείας της οδοντοστοιχίας και των οστών και συνεργάζεται με το ασβέστιο. Επίσης ρυθμίζει τη χοληστερόλη και τον ακανόνιστο καρδιακό παλμό. Το σωματικό και συναισθηματικό στρες αυξάνει επίσης την ανάγκη για μαγνήσιο.

Μια σοβαρή ανεπάρκεια μαγνησίου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να οδηγήσει σε προεκλαμψία (υψηλή αρτηριακή πίεση και επιληπτικές κρίσεις), πρόωρο τοκετό, βρεφική θνησιμότητα και συγγενείς αναπηρίες.

Γιατί το μαγνήσιο είναι σημαντικό κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;
Εκτός από τους κύριους λόγους που αναφέραμε παραπάνω, υπάρχουν ακόμη περισσότεροι τρόποι με τους οποίους το μαγνήσιο είναι απαραίτητο για εσάς και το μωρό σας.

Λειτουργεί σε συνδυασμό με ασβέστιο: Ενώ το μαγνήσιο προκαλεί χαλάρωση στους μύες, το ασβέστιο διεγείρει τις συσπάσεις των μυών.
Μειώνει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης
Μειώνει τις κράμπες: Οι κράμπες είναι πολύ συχνές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Το μαγνήσιο μειώνει τις κράμπες, μειώνει τους πόνους των συσπάσεων Braxton Hicks και αντιμετωπίζει επίσης τη δυσκοιλιότητα.
Περιορίζει τη ναυτία: Το μαγνήσιο μπορεί να θεραπεύσει τη ναυτία, η οποία είναι το πιο κοινό σύμπτωμα των εγκύων.
Αντιμετωπίζει πονοκεφάλους: Το μαγνήσιο μειώνει τη συχνότητα εμφάνισης πονοκεφάλων και της ημικρανίας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
Μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικής παράλυσης: Σύμφωνα με ανασκόπηση που δημοσιεύθηκε από μια έρευνα στην Αυστραλία, το θειικό μαγνήσιο, όταν χορηγείται σε μητέρες που κινδυνεύουν από πρόωρο τοκετό, βοήθα στην προστασία των μωρών τους από εγκεφαλική παράλυση.

Οι επιδράσεις του μαγνησίου στο μωρό
Έρευνες έδειξαν ότι η πρόσληψη μαγνησίου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είτε θα επηρεάσει θετικά ένα μωρό είτε δεν θα το επηρεάσει καθόλου.

Το συμπλήρωμα μαγνησίου παρουσιάζει ευεργετικό αποτέλεσμα στην ανάπτυξη του εμβρύου.
Το συμπλήρωμα μαγνησίου βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στο έμβρυο.
Οι μητέρες που λαμβάνουν μαγνήσιο κατά τη διάρκεια της κύησής τους, γεννούν παιδιά που δεν έχουν προβλήματα και ανησυχία στον ύπνο τους.

Πόσο μαγνήσιο χρειάζεται μια γυναίκα που είναι έγκυος;
Σύμφωνα με το momjunction.com, η συνιστώμενη ημερήσια δόση μαγνησίου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι 350 έως 360mg. Εάν είστε μεταξύ 19 και 30 ετών, χρειάζεστε 350mg και εάν είστε 31 ετών και άνω, χρειάζεστε 360mg.

Τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο
αμύγδαλα ψημένα
σπανάκι βρασμένο
κάσιους
φιστίκια ψημένα
δημητριακά
γάλα
μαύρα φασόλια
φιστικοβούτυρο
ψημένη πατάτα με τη φλούδα
αναποφλοίωτο σκούρο ρύζι
γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
αβοκάντο
μπανάνα
σολωμός
σταφίδες
κοτόπουλο ψημένο
μοσχαρίσιο κρέας ψητό
πλιγούρι
μήλο
καρότο

Παρενέργειες συμπληρωμάτων μαγνησίου
Υπάρχει πιθανότητα η υπερδοσολογία μαγνησίου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης να προκαλέσει κάποιες παρενέργειες. Δείτε παρακάτω ποιες είναι αυτές:

διάρροια και αφυδάτωση
διαταραχές του στομάχου
συνεχή έμετο
ακανόνιστο καρδιακό ρυθμό
δυσκολία στην αναπνοή
μυική αδυναμία
χαμηλή πίεση αίματος

Αν παρατηρήσετε οποιοδήποτε από τα παραπάνω συμπτώματα θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με τον γυναικολόγο σας ενώ θα πρέπει πάντα να θυμάστε ότι δεν πρέπει να λαμβάνετε ΚΑΝΕΝΑ συμπλήρωμα διατροφής χωρίς να σας το έχει συστήσει ο γιατρός σας.

Εκείνος και μόνο εκείνος μπορεί να σας πει πόση ποσότητα πρέπει να λαμβάνετε καθημερινά για να μην έχετε κανένα από τα παραπάνω ανεπιθύμητα συμπτώματα!

Πηγή: mothersblog.gr


Κάντε LIKE τη σελίδα μας στο Facebook!!


















Πώς θα γίνει αποτελεσματικό το πλύσιμο των βρεφικών και παιδικών ρούχων;