Κι όμως, υπάρχουν «αντηλιακές» τροφές!
Κι όμως, υπάρχουν «αντηλιακές» τροφές!


Εκτός από την αντηλιακή μας κρέμα που πρέπει να συνοδεύει πάντα τις ημερήσιες εξορμήσεις μας υπάρχουν και οι λεγόμενες «αντηλιακές» τροφές που πρέπει να καταναλώνουμε για να προστατευτούμε από τις υπεριώδεις ακτίνες, τα εγκαύματα και τις κοκκινίλες. Ποιες είναι όμως αυτές οι τροφές;

Τα εσπεριδοειδή έχουν το ισχυρό συστατικό λεμονίνη, που βοηθάει ιδιαίτερα στην προστασία κατά του καρκίνου του δέρματος.

Πράσινο τσάι. Είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά και δρα σαν ασπίδα ως προς τη γενετική βλάβη των κυττάρων του δέρματος από τον ήλιο.

Τα καρότα – ή άλλα κόκκινα, κίτρινα και πορτοκαλί φρούτα και λαχανικά – είναι γεμάτα καροτενοειδή και μελέτες έχουν δείξει ότι μειώνουν την ένταση του ηλιακού εγκαύματος.

Οι φράουλες γεμάτες βιταμίνη C έχουν πάρα πολλές ιδιότητες. Εκτός ότι βοηθούν στην προστασία του δέρματος από τις ακτίνες του ηλίου, δρουν και σαν καταπραϋντικό σε περίπτωση που το έγκαυμα έχει προχωρήσει.

Το ρόδι προστατεύει από τις UVA και UVB ακτίνες λόγω των αντιοξειδωτικών του ενώ αυξάνει τον δείκτη προστασίας του δέρματος.

Το αντιοξειδωτικό λυκοπένιο είναι ο λόγος που οι ντομάτες είναι κόκκινες και είναι επίσης αυτό που κάνει τις ντομάτες τόσο σημαντικές για το δέρμα σας. Το λυκοπένιο πιστεύεται επίσης ότι κρατά το δέρμα σας νεανικό.

Οι καυτερές πιπεριές βοηθούν στη μακροζωία και ειδικά οι κόκκινες έχουν τις ίδιες ιδιότητες με τις ντομάτες και τα καρότα.

Προσθέστε σταφύλια στη διατροφή σας. Κυρίως τα κόκκινα και τα μοβ.  Περιέχουν μια θρεπτική ουσία που ονομάζεται ρεσβερατρόλη, ένας τύπος πολυφαινόλης που μπορεί να αποτρέψει την κυτταρική βλάβη που μπορεί να οδηγήσει σε καρκίνο του δέρματος, καθώς και πολλούς άλλους τύπους καρκίνου.

Λινανόροσπορος. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα σε αυτό το υποκατάστατο έχουν πολλά πλεονεκτήματα για την υγεία, ένα από τα οποία είναι η ενυδάτωση του δέρματος σας για να το κρατάτε πάντα νεανικό και λαμπερό. Μπορείτε να τρίψετε έλαιο λιναρόσπορου στο δέρμα σας ή να το φάτε ωμό σε διάφορες συνταγές όπως γιαούρτι ή σαλάτες.

Σολομός. Πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και με ισχυρά στοιχεία προστασίας του δέρματος από τα ηλιακά εγκαύματα.

Τα καρύδια είναι υψηλά σε λιπαρά οξέα και έχουν ίδιες ιδιότητες με το σολομό. Οπότε όσοι δεν τρώτε ψάρι, ιδού το υποκατάστατο.

Πηγή: imommy.gr


Κάντε LIKE τη σελίδα μας στο Facebook!!


















Μήπως το παιδί σας ζητάει να του πάρετε ένα κατοικίδιο γιατί κάπου είδε ή άκουσε;Γιατί να μην πείτε αμέσως όχι.