Με ένα ζεστό μπάνιο καίμε όσες θερμίδες καίμε και με το περπάτημα!

Μπορεί να ακούγεται σαν ψέμα, αλλά είναι αλήθεια. Κάνοντας ένα ζεστό μπάνιο μπορείτε να κάψετε τις ίδιες θερμίδες με 30 λεπτά περπάτημα, υποστηρίζουν βρετανοί ερευνητές σε άρθρο που δημοσιεύεσαν στο επιστημονικό έντυπο Temperature.

Συγκεκριμένα, επιστημονική ομάδα του Πανεπιστημίου του Λαχμπορο, με επικεφαλής τον Δρ  Στηβ Φόλκνερ διαπίστωσε ότι η διαδικασία ενός ζεστού μπάνιου μείωνε τα ανώτατα επίπεδα σακχάρου στους άνδρες, ενώ προκαλούσε και δαπάνη ενέργειας και μάλιστα απότομα.

Στη μελέτη έλαβαν μέρος 14 άνδρες που φόρεσαν μετρητές γλυκόζης και έκαναν μπάνιο σε σταθερή θερμοκρασία 40 βαθμών Κελσίου.

Η επίδραση του ζεστού μπάνιου στην δαπάνη ενέργειας και τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα αποδίδεται σύμφωνα με τους ερευνητές στις πρωτεΐνες που παράγοντες κατά την άσκηση αλλά και όταν το σώμα έρχεται σε επαφή με ζεστό νερό, και προκαλούν αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος.

«Οι συγκεκριμένες πρωτεΐνες είναι μόρια που παράγονται από όλα τα κύτταρα του ανθρώπινου σώματος εις ανταπόκριση σε στρεσογόνες καταστάσεις. Μακροπρόθεσμα τα αυξημένα επίπεδα των πρωτεϊνών αυτών μπορούν να βοηθήσουν την λειτουργία της ινσουλίνης και άρα στον έλεγχο του σακχάρου», λέει ο Δρ Φολκνερ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πρωτεΐνες αυτές είναι ήδη γνωστό ότι είναι μειωμένες στα άτομα με διαβήτη και οι ερευνητές εξηγούν ότι τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν ότι η παθητική θέρμανση είναι μια τεχνική που μπορεί να βοηθήσει τα άτομα με διαβήτη τύπου 2 να ελέγξουν τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα, καθώς και στην διαχείριση του σωματικού τους βάρους γενικότερα.

Φυσικά, οι επιστήμονες δεν υποστηρίζουν ότι θα πρέπει να σταματήσουμε να γυμναζόμαστε και απλά να επιδοθούμε σε ζεστά μπάνια. Και αυτό διότι, οι άνδρες στην μελέτη έκαψαν μεν κατά μέσο όρο 140 θερμίδες ανά ώρα με ένα ζεστό μπάνιο, αλλά όταν έκαναν ποδήλατο για το ίδιο διάστημα έκαψαν 630 θερμίδες.

Πηγή: imommy.gr

Κάντε LIKE τη σελίδα μας στο Facebook!!