Με ποιες τροφές φουσκώνετε και… ξεφουσκώνετε!
Με ποιες τροφές φουσκώνετε και… ξεφουσκώνετε!


Γιατί μπορείτε να ξεφουσκώσετε χωρίς δίαιτα.

Η αλήθεια είναι πως μαγικές δίαιτες ή χάπια που να χαρίζουν επίπεδη κοιλιά, δεν υπάρχουν. Παρόλα αυτά κάποιες τροφές όταν τις αποφεύγετε μπορεί να μειώσουν το φούσκωμα και να ξυπνήσετε την επόμενη μέρα με επίπεδο στομάχι.

Πικάντικα τρόφιμα

Είστε λάτρεις των καυτερών, αλλά κάθε φορά που τα τρώτε νιώθετε μια δυσφορία; Λυπάμαι που θα σας απογοητεύσω, αλλά αν θέλετε να ξεφουσκώσετε θα χρειαστεί να στερηθείτε, έστω για λίγο καιρό, τα πικάντικα. Οι καυτερές τροφές μπορούν να διεγείρουν την απελευθέρωση οξέος στο στομάχι, το οποίο προκαλεί ερεθισμό, αέρια και φούσκωμα. Δοκιμάστε να βάλετε λεμόνι ή χυμό από λάιμ αυτές τις ημέρες στο φαγητό σας αντί για πιπέρι, κρεμμύδι ή καυτερή πιπεριά.

Αλάτι

Η κατανάλωση νατρίου προκαλεί κατακρατήσεις, οι οποίες με τη σειρά τους χαρίζουν μια φουσκωμένη κοιλιά. Όμως προσοχή γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν το λάθος να θεωρούν ότι αν δεν προσθέσουν αλάτι στο φαγητό δεν καταναλώνουν καθόλου. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αφού το αλάτι είναι κρυμμένο σε έτοιμα ή συσκευασμένα τρόφιμα, με αποτέλεσμα πολλές φορές να το καταναλώνουμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Έτσι αν επιθυμείτε μια επίπεδη κοιλιά να είστε προσεκτικοί όχι μόνο στο μαγείρεμα, αλλά και στα προϊόντα που αγοράζετε. Επίσης, η συνιστώμενη ημερήσια δόση δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 2,5 γραμμάρια νατρίου (περίπου 1 κουταλάκι) και να μειώνεται στο μισό κουταλάκι για όσους εμφανίζουν πρόβλημα υπέρτασης.

Τροφές που παράγουν αέρια

Κάποιες τροφές όπως το μπρόκολο, τα φασόλια, λαχανάκια Βρυξελλών, λάχανο, κουνουπίδι, μαρούλι, κρεμμύδι, και το γάλα παράγουν φυσικά αέρια. Και αυτό δεν είναι κακό, αρκεί να μην σας προκαλούν φούσκωμα κάθε φορά που τις καταναλώνετε. Αν διαπιστώσετε ότι κάποια από τα παραπάνω τρόφιμα  σας πρήζουν, δοκιμάστε να τα καταναλώσετε βραστά ή στον ατμό.

Τρόφιμα που περιέχουν αλκοόλη σακχάρου

Ελέγξετε τις ετικέτες στις μπάρες πρωτεΐνης, στις τσίχλες και σε άλλα επεξεργασμένα τρόφιμα για την αλκοόλη σακχάρου. Αν και δεν ισχύει για όλους τους ανθρώπους, μερικοί δυσκολεύονται να απορροφήσουν τις γλυκαντικές ουσίες όπως ξυλιτόλη, ερυθριτόλη, σορβιτόλη και μαλτιτόλη, οπότε η κατανάλωση τους δημιουργεί μια φουσκωμένη κοιλιά.

Αλκοόλ

Το αλκοόλ συνήθως οδηγεί σε φούσκωμα και την επόμενη ημέρα ξυπνάμε πρησμένοι. Δοκιμάστε να πιείτε ένα με δυο ποτήρια κρασί και προσθέστε λίγη σόδα.

Τσίχλα

Ναι σωστά διαβάσατε, η τσίχλα μπορεί να σας «χαρίσει» μια φουσκωμένη κοιλιά. Και αυτό συμβαίνει γιατί όταν μασάτε τσίχλα καταπίνετε και αέρα που καταλήγει στο στομάχι και προκαλεί φούσκωμα.

Πηγή: jenny.gr


Κάντε LIKE τη σελίδα μας στο Facebook!!


















Μακαρόνια με σολομό και τυρί κρέμα