4 νέοι κανόνες στη γυμναστική
4 νέοι κανόνες στη γυμναστική


Ξεχάστε όλα όσα γνωρίζατε μέχρι σήμερα.

Όλοι γνωρίζουμε ότι η άσκηση προσφέρει πολλά οφέλη τόσο στη ψυχική όσο και στη σωματική υγεία, όμως για να πετύχουμε το θεμιτό αποτέλεσμα πρέπει να ακολουθήσουμε και κάποιους κανόνες. Νέες μελέτες που πραγματοποιήθηκαν σε διάφορα πανεπιστήμια στον κόσμο αντικαθιστούν κάποιους κανόνες της γυμναστικής που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Συνεχίστε την ανάγνωση για να μάθετε όλα όσα πρέπει να κάνετε πριν και κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Μην ασκήστε με άδειο στομάχι. Παλαιότερα υπήρχε η πεποίθηση πως πρέπει να γυμναζόμαστε με άδειο στομάχι για να κάψουμε περισσότερες θερμίδες. Όμως πλέον κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αντιθέτως πρέπει να καταναλώνουμε ένα ελαφρύ γεύμα δυο ώρες πριν την άσκηση.

Απουσιάστε μια μέρα. Αν πονάτε μετά τη γυμναστική τότε θα πρέπει να κάνετε διάλειμμα μια μόνο ημέρα και όχι δυο. Τόσο χρειάζονται οι μύες για να επανέλθουν.

Φορέσετε απλά παπούτσια. Εάν δεν πάτε για τρέξιμο τότε οι μελέτες προτείνουν αν φοράτε απλά αθλητικά παπούτσια και όχι περίπλοκα με ιδιαίτερες σόλες.

Να κάνετε πάντα κοιλιακούς. Κατά τη διάρκεια των ασκήσεων πρέπει να έχετε πάντα σφιχτή την κοιλιά σας ώστε να γυμνάζετε συνέχεια τους κοιλιακούς και όχι μόνο στο τέλος του προγράμματος. Όσο περισσότερο γυμνάζετε τον πυρήνα του σώματος σας τόσο πιο σταθερή βάση δημιουργείται και τα άκρα σας συνεργάζονται καλύτερα.

Πηγή: jenny.gr


Κάντε LIKE τη σελίδα μας στο Facebook!!


















Μακαρόνια με σολομό και τυρί κρέμα