Πρωινή αδιαθεσία στην εγκυμοσύνη: 8 χρήσιμες συμβουλές
Πρωινή αδιαθεσία στην εγκυμοσύνη: 8 χρήσιμες συμβουλές


Η πρωινή αδιαθεσία αφορά μεγάλη μερίδα των εγκύων που διανύουν το πρώτο τρίμηνο της κύησης και δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Ιδού κάποιες ενδεικτικές λύσεις για το πρόβλημα αυτό:

  • Συζητήστε με το γιατρό σας μήπως είναι αναγκαία η πρόσληψη βιταμινών του Β συμπλέγματος ή/και σιδήρου.
  • Ρωτήστε τον επίσης αν και πόσο συχνά μπορείτε να παίρνετε χάπι κατά του εμετού και σε καμία περίπτωση μην το κάνετε αυτοβούλως.
  • Αν δεν είναι αναγκαίο να σηκωθείτε από το κρεβάτι, παραμείνετε σε αυτό μέχρι να νιώσετε καλύτερα.
  • Πιείτε τσάι ή χαμομήλι ή οποιοδήποτε άλλο ρόφημα σας υποδείξει ο γιατρός σας. Φυσικές λύσεις, τις οποίες λογικά ήδη γνωρίζετε.
  • Ο επαρκής ύπνος και η εν γένη ξεκούρασή σας σίγουρα παίζουν σημαντικό ρόλο στην καταπολέμηση της πρωινής αδιαθεσίας. Άρα λοιπόν, εν ανάγκη, πιέστε τον εαυτό σας να ξανακοιμηθεί αν για κάποιο ξυπνήσετε πολύ νωρίς.
  • Προσπαθήστε να τρώτε μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, ώστε να μη μένει άδειο το στομάχι σας. Μια καλή ιδέα θα ήταν να έχετε μερικά μπισκότα στο κομοδίνο σας για ώρα ανάγκης.
  • Φροντίστε επίσης ώστε το διατροφολόγιό σας να περιλαμβάνει αρκετές ποσότητες πρωτεΐνης και σύνθετων υδατανθράκων και να αποφεύγετε τα πολλά λιπαρά φαγητά.
  • Προσπαθήστε να χαλαρώσετε παίρνοντας βαθιές ανάσες και προσανατολίζοντας τη σκέψη σας σε όμορφες εικόνες.

Επειδή ακριβώς όλα τα παραπάνω είναι ενδεικτικές λύσεις, δεν πρέπει να παραλείψετε να ζητήσετε τη γνώμη του γιατρού σας για να σας προτείνει πολλές περισσότερες.

Πηγή: mother.gr