Αυτές είναι οι καλύτερες ασκήσεις αυτοπεποίθησης!
Αυτές είναι οι καλύτερες ασκήσεις αυτοπεποίθησης!


Δεν υπάρχει καμία -μα καμία- αμφιβολία, πως οι γυναίκες που έχουν υψηλή αυτοπεποίθηση περνάνε καλύτερα από όλους. Η ζωή τους έχει περισσότερα κέφια, μια άλλου τύπου ποιότητα χωρίς μεγαλοποιημένα δράματα και ανασφάλειες να ψαλιδίζουν το παρόν και το μέλλον τους. Και δεν υπάρχει επίσης καμία -μα καμία- αμφιβολία, πως η έλλειψη αυτοπεποίθησης μπορεί να σε οδηγήσει σε λάθη και επιλογές που θα γεμίσουν την καθημερινότητά σου με αμφιβολίες, ζήλιες, γκρίνιες, αϋπνία, στρες… ακόμα και φωνές και κλάματα. Συνεννοηθήκαμε νομίζω. Οπότε ας πάμε παρακάτω.

Τι είναι ακριβώς είπαμε;
Αυτοπεποίθηση είναι η πίστη που έχεις στον εαυτό σου και στις ικανότητές σου, η πίστη στο ότι μπορείς να τα καταφέρεις -οτιδήποτε κι αν είναι αυτό και σε οποιονδήποτε τομέα. Επαγγελματικά, σχέσεις, φιλίες, επιλογές, κινήσεις, συμπεριφορές, όλα “έρμαια” των πεποιθήσεών σου για τη ζωή και φυσικά για τον εαυτό σου.

Πριν βιαστείς να απαντήσεις: «πιστεύω στον εαυτό μου και στις ικανότητές μου», ρίξε μια προσεκτικότερη ματιά στη ζωή σου, γιατί αν υπάρχει κάτι που σε ταλαιπωρεί και δυσκολεύεσαι να το ντιλάρεις, το πιο πιθανό είναι να καταλήξεις, αν μιλήσεις με κάποιον ειδικό, στο ότι η αυτοπεποίθησή σου έχει δεχθεί κάποιο πλήγμα. Με το σύντροφο που δεν σε ακούει, τη σχέση που δεν σε ικανοποιεί, την αύξηση που δεν τολμάς να ζητήσεις, η ζήλια που σε τριγυρίζει συνέχεια, τα “θέλω” σου που δεν διεκδικείς και σκονίζονται σε κάποιο ράφι του μυαλού σου.

ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ…
Στην Χρυσούλα Μαυράκη, που πάντα είναι στο πλευρό μας. Για να μας βοηθήσει, για να μας συμβουλεύσει, για να μας δώσει μερικές χρήσιμες συμβουλές, ώστε η ποσότητα και η ποιότητα αυτοπεποίθησης που κυλάει στο αίμα μας να αυξηθεί. Και ήρθε η ώρα, να βγάλουμε μια κόλλα χαρτί και να γράψουμε, να σκεφτούμε, να μιλήσουμε στο καταπονημένο εγώ μας. Ασκήσεις που θα αυξήσουν την πίστη στον εαυτό μας, ασκήσεις που θα ενδυναμώσουν τη σχέση μας με τον εαυτό μας, ασκήσεις που θα μας θυμίσουν ποιες είμαστε και τι αξίζουμε. #GirlPower #YourPower

-ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ, ΥΠΕΡΟΧΗ, ΟΜΟΡΦΗ, ΚΟΥΚΛΑ, ΕΞΥΠΝΗ… Whatever!
Επανέλαβε από μέσα σου πολλές φορές μέσα στη μέρα το προσωπικό σου “μάντρα”, αυτό που έχεις ανάγκη, αυτό που πιστεύεις ότι θα σε βοηθήσει. “Είμαι σπουδαία” ή “Είμαι μια χαρά” ή “Είμαι χαρούμενη” ή “Είμαι κούκλα”. Κατάλαβες νομίζω.

Διευκρινίζω, σύμφωνα πάντα με όσα που είπε η ειδικός: Αυτό δεν το κάνουμε για να ξεφύγουμε από την πραγματικότητα, να απογειωθούμε (με την κακή έννοια) και να γίνουμε ξαφνικά υπεροπτικές (και πολύ αντιπαθητικές) ψωνάρες. Δεν το κάνουμε για να φύγουμε από τη χαμηλή αυτοπεποίθηση και να διακτινιστούμε στον πλανήτη του υπερεκτιμημένου εγώ. Απλά, λέγοντάς το αυτό και γνωρίζοντας για ποιο λόγο το κάνουμε είναι σαν να προγραμματίζουμε τον εγκέφαλό μας να σκέφτεται και να λειτουργεί με την αποδοχή του ότι αξίζουμε, αξίζουμε, αξίζουμε. Και κάπως έτσι, η αυτοεκτίμησή μας ανεβαίνει.

Δοκίμασέ το και θα δεις πως αμέσως θα νιώσεις καλύτερα. Επανέλαβε. Και μην το ξεχνάς. Βάλτο στην καθημερινότητά σου. Την ώρα που οδηγείς, στον καθρέφτη σου όταν ετοιμάζεσαι το πρωί για τη δουλειά ή το βράδυ για την έξοδό σου. Δεν είναι προτιμότερο οι φωνούλα μέσα σου να λέει: «Είμαι υπέροχη, που θα βρει καλύτερη;» από το να λέει: «Μήπως δεν με θέλει;»;

-ΟΙ ΠΟΘΟΙ ΣΟΥ, ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΣΟΥ!
Βάλε στόχους. Πολύ σημαντικό. Απλούς καθημερινούς, αλλά και πιο δύσκολους. Να σταματήσεις να τρως τα νύχια σου, να ξυπνάς πιο πρωί, να αλλάξεις τα μαλλιά σου, να βγαίνεις πιο συχνά, να πάρεις προαγωγή, να βρεις σύντροφο, να παντρευτείς, να χωρίσεις… Ό,τι θέλεις και ποθείς, ό,τι νιώθεις ότι θα κάνει τη ζωή σου καλύτερη και ομορφότερη. Ιεράρχησέ τους κιόλας. Ας πούμε, βάζεις από το 1 έως το 10 με αυξημένο βαθμό δυσκολίας και δίνεις πόντους στον εαυτό σου κάθε φορά που κατακτάς ένα στόχο.

Οι στόχοι είναι πραγματικά απαραίτητοι, το να έχεις ένα πλάνο δράσης. Για να τους γράψεις όμως σωστά κάνε “κλικ” εδώ γιατί θέλει και αυτό την τέχνη του.

-ΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
Για το πόσο φανταστική είσαι. Για τα ταλέντα σου, τα προτερήματά σου, τα υπέροχα μάτια σου, το χιούμορ σου, την αποτελεσματικότητά σου, τα σέξι πόδια σου, την κοινωνικότητά σου… Γράψε σαν να γράφεις έκθεση ιδεών, σαν να φτιάχνεις το βιογραφικό σου. Γράψε τα θετικά σου.

Ναι, τις περισσότερες φορές επικεντρωνόμαστε στα αρνητικά μας, σε αυτά που μας ενοχλούν. Στα κιλάκια που πήραμε και δεν λένε να φύγουν, στην κοιλίτσα μας που δεν είναι όσο επίπεδη ονειρευόμαστε μπλα μπλα μπλα… Μπορούμε να μιλάμε αρκετά για τις ατέλειές μας. Όχι. Τώρα θα μιλήσουμε για τις “τελειότητές” μας.

Κάνε όσο πιο συχνά μπορείς αυτήν την άσκηση. Πρόσθεσε συνεχώς στη λίστα σου, ρώτησε τους φίλους σου να σου πούνε ποια θεωρούν τα θετικά σου στοιχεία. Γράφε. Γράφε τη λίστα σου σχεδόν καθημερινά. Να φέρνεις όσο πιο συχνά μπορείς στο μυαλό σου τα θετικά σου στοιχεία. Για το πόσο καλή φίλη είσαι, πόσο πιστή σύντροφος, πόσο έξυπνη και δημιουργική, πόσο ωραία φωνή έχεις, πόσο υπέροχα μιλάς…

-ΩΡΑ ΝΑ ΨΑΡΕΨΕΙΣ ΚΟΠΛΙΜΕΝΤΑ!
Δεν είναι κακό μερικές φορές να αναδεικνύουμε τον εαυτό μας και να τον επιδεικνύουμε εισπράττοντας κολακευτικά σχόλια, λέει η ειδικός. Έτσι για να παίρνουμε λίγο τα πάνω μας.

Πήγαινε κομμωτήριο στη μέση της εβδομάδας, οπότε απόλαυσε την επόμενη τα κολακευτικά σχόλια από τους συναδέλφους σου. Ντύσου, στολίσου και βγες. Περιποιήσου τον εαυτό σου. Μην κάθεσαι κλεισμένη στο σπίτι. Ή πόσταρε μια φανταστική σου selfie που θα απογειώσει τα like και τα comments. Τα κοπλιμέντα χρειάζονται και ανεβάζουν την αυτοπεποίθησή μας. Αρκεί φυσικά να ξέρεις να τα καλοδεχθείς, να μην τα γειώνεις, να μην τα αρνείσαι, να μην τα ακυρώνεις. Να λες ευχαριστώ, να τα απολαμβάνεις και να τα μεταβολίζεις στο στομάχι σου με χαρά. Επαναλαμβάνω, όχι για να γίνεις μια υπεροπτική bitch με παραφουσκωμένο εγώ, αλλά μια γυναίκα που αντιλαμβάνεται τη δύναμή της (όποια είναι αυτή) και να απολαμβάνεις τα θετικά σου.

-ΚΑΘΡΕΦΤΗ, ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙ ΜΟΥ…
Μην γελάσεις και μην το θεωρήσεις χαζό. Το προτείνουν οι ειδικοί, άρα ξέρουν. Πήγαινε λοιπόν στον καθρέφτη σου, κοίτα τον εαυτό σου και μίλησέ του. Κάνε κι εσύ κοπλιμέντα στον εαυτό σου. Γιατί όχι; Δεν σε ακούει και δεν σε βλέπει κανείς. Και σίγουρα θα σε βοηθήσει να πάρεις τα πάνω σου. Μην γελάς. Εντάξει, μπορεί να γελάσεις λίγο στην αρχή, αλλά συμμαζέψου γρήγορα και παρ’ το στα σοβαρά. Να ξέρεις, είναι μια μέθοδος που κάνουν και πολλοί σταρ. Μίλησε όμορφα στον εαυτό σου, κολάκεψέ τον. Αν δεν κανακέψεις εσύ τον εαυτό σου, πώς θα το κάνουν οι άλλοι;

Μπορεί το καθρέφτη, καθρεφτάκι μου… από τα παιδικά μας παραμύθια να έχει πάρει αρνητική χροιά γιατί ήταν η συνήθεια της κακίας μάγισσας, προφανώς όμως ήταν μια πολύ καλή άσκηση αυτοπεποίθησης, μέχρι που ο καθρέφτης έδωσε τη λάθος απάντηση. Οπότε κουκλίτσα μου ξέρεις τι πρέπει να κάνεις. Δεν κάνεις ερωτήσεις στον καθρέφτη σου. Απλά του δίνεις απαντήσεις. Κάνεις δηλώσεις. Σταθερές και σίγουρες. Τι όμορφη που είσαι σήμερα… Πόσο σου πηγαίνει αυτό το κραγιόν… Υπέροχο το βλέμμα σου, αγαπημένη μου.

Πηγή: tlife.gr


Κάντε LIKE τη σελίδα μας στο Facebook!!


















3 Κινήσεις Mατ για να σώσεις τα αδύναμα μαλλιά σου και να δώσεις υγεία στα νύχια και δέρμα