Παιχνίδια για όλη την οικογένεια μόνο με χαρτί και ένα μολύβι
Παιχνίδια για όλη την οικογένεια μόνο με χαρτί και ένα μολύβι


Τα παιδιά για να παίξουν δεν χρειάζονται πολλά και πολύπλοκα πράγματα,μόνο όρεξη και χαμόγελο φτάνουν. Εδώ έχουμε μαζέψει κάποια παιχνίδια που είναι φυσικά σε όλους μας γνωστά, παιχνίδια που δεν χρειάζονται πολλά όμως μπορούμε να παίξουμε όλοι μαζί και να περάσουμε όμορφα. 

ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ

Ο ένας παίκτης περιγράφει το αντικείμενο ή ζώο ή φυτό του αινίγματος και ο άλλος καλείται να το βρει.

ΝΑΙ και ΟΧΙ

Άλλο ένα παιχνίδι που μεταφέρεται παντού και όποτε θέλετε. Είναι το γνωστό παιχνίδι που ο ένας παίκτης κάνει ερωτήσεις και ο άλλος πρέπει να απαντήσει χωρίς όμως να πει “ναι” ή “όχι”.

ΤΡΙΛΙΖΑ

Ένα χαρτί και ένα στυλό. Σχεδιάζουμε ένα τετράγωνο και το χωρίζουμε σε 9 μικρότερα τετράγωνα. Οι δύο αντίπαλοι με τη σειρά επιλέγουν τετράγωνο για να το κάνουν δικό τους και σχεδιάζουν Χ ή ένα Ο. Νικητής του παιχνιδιού, όποιος συμπληρώσει 3 τετράγωνα στην σειρά.

KΡΕΜΑΛΑ

Είναι το πρώτο παιχνίδι που παίξαμε, μόλις η μικρή άρχισε να μαθαίνει τις πρώτες της λέξεις. ‘Ενα χαρτί, ένα μολύβι. Μία λέξη και μία κρεμάλα. Κάθε λάθος μαντεψιά σε γράμμα ή σε λέξη, κρεμιέται ένα μέρος του σώματος.Aυτό το παιχνίδι είναι πολύ καλό για εξάσκηση στην ορθογραφία. Θα νιώσετε χαρά, διακρίνοντας την φοβερή ικανοποίηση που νιώθει το πιτσιρίκι, όταν βρίσκει την λέξη!

ΠΡΟΣΩΠΑ, ΖΩΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΑ

Δύο χαρτιά, δύο μολύβια. Ο ένας λέει από μέσα του την αλφαβήτα και ο άλλος του λέει “stop” σε κάποιο σημείο.  Στο γράμμα που σταματά είναι αυτό με το οποίο παίζεται το παιχνίδι. Οι δύο παίκτες καλούνται μέσα σε λίγο χρόνο (3′-5′ βάζουμε εμείς) να βρουν και να καταγράψουν ένα όνομα, ζώο και πράγμα που αρχίζει από το γράμμα που έχει προκύψει. Π.χ. Αν βγει το γράμμα Κ κάποιος παίκτης μπορεί να βάλει το όνομα Κατερίνα, το ζώο Κότα και το πράγμα Κούκλα. Σε αυτήν τη φάση που βρισκόμαστε, δεν έχουμε συμπεριλάβει περισσότερες κατηγορίες και για να μην γίνεται πιο δύσκολο, αλλά όταν είναι σύντομο είναι πιο διασκεδαστικό.  Η κάθε κατηγορία που συμπληρώνεται δίνει 10 πόντους στον παίκτη. Αν και οι δύο παίκτες έχουν απαντήσει το ίδιο, βαθμολογούνται με 5 πόντους ο καθένας.

Το παιχνίδι συνδυάζει εξάσκηση και στην ορθογραφία, αλλά και στην αριθμητική (βάλτε το πιτσιρίκι να αθροίζει τους πόντους).

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΙΩΠΗΣ

Δηλώνουμε εκκίνηση και χάνει ο παίκτης που θα μιλήσει πρώτος. Όποιος “σπάσει” την σιωπή, χάνει.
 


Κάντε LIKE τη σελίδα μας στο Facebook!!